Kategórie
 
 
 
 
 
 

Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok

Úvodné ustanovenia

1. Predávajúcim  v internetovom obchode Temperance Slovensko spol. s r.o., Krasovského 13, 851 01 Bratislava.

2. Kupujúcim v internetovom obchode je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá odošle elektronický formulár s objednávkou tovaru alebo služieb.

3. Tento Reklamačný poriadok (ďalej len RP) upravuje právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim, pri vybavovaní reklamácií, týkajúcich sa správnosti a kvality tovaru a služieb poskytovaných predávajúcim.

4. Reklamáciou na účely tohto reklamačného poriadku sa rozumie kupujúcim uplatnené právo zo zodpovednosti za chyby tovaru alebo služieb poskytovaných predávajúcim, ktorým sa požaduje určitá náprava, alebo náhrada za chybné plnenie, resp. neplnenie predmetu zmluvy.


Postup vybavovania reklamácií


1. V zmysle tohto RP, môže oprávnená osoba (kupujúci) uplatniť reklamáciu osobne, písomne, alebo  elektronickou poštou.

2. Z reklamácie musí byť zrejmé najmä:
• kto reklamáciu podáva (meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu),
• predmet reklamácie, prípadne čoho sa kupujúci domáha,
• komu je reklamácia adresovaná,
• dátum podania reklamácie,
• podpis kupujúceho alebo podpis Oprávnenej osoby spolu s plnomocenstvom.

3. V prípade podania reklamácie elektronickou poštou alebo písomne Oprávnenou osobou v mene kupujúceho musí byť k reklamácii priložené plnomocenstvo na zastupovanie kupujúceho vo veci reklamácie.

4. Ak reklamácia neobsahuje náležitosti uvedené v bode 2. tohto článku bude považovaná za neoprávnenú.

5. Lehota na vybavenie reklamácie je najviac 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Predávajúci vydá kupujúcemu o vybavení reklamácie písomný doklad.

6. Uplatnením reklamácie sa rozumie deň uplatnenia reklamácie kupujúcim. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje:
• pri poštových zásielkach – deň doručenia reklamácie do sídla predávajúceho
• pri osobnom doručení – dátum na kópii reklamácie, ktorým potvrdí predávajúci jej doručenie
• pri doručení elektronickou poštou – deň doručenia elektronickej poštovej správy na adresu elektronickej pošty predávajúceho

7. Ostatné právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim výslovne neupravené týmto RP sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami jednotlivých zmlúv uzavretými medzi predávajúcim a kupujúcim, príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky, a to v tomto poradí.

8. Predávajúci je oprávnený tento RP z dôvodu zmien právnych predpisov a podnikateľského prostredia kedykoľvek meniť alebo dopĺňať. Predávajúci určí zverejnením na svojej stránke aktuálne znenie RP.

9. Vzhľadom na RP kupujúci má nárok na vrátenie tovaru objednaného elektronicky do 14 dní.

10. Pri reklamáciách neprijímame tovar, u ktorého dôvodom reklamácie je alergická reakcia člena. V tomto prípade sa nejedná o nekvalitný výrobok, pretože všetky výrobky sú testované a schválené podľa platných medzinárodných noriem a tiež noriem platných v SR a EÚ.

11. Tovar je možné vrátiť len za predpokladu, že nejaví známky používania, a originálny obal je neporušený.


Tento RP nadobúda platnosť a účinnosť od 1.11.2021. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť RP aj bez predchádzajúceho upozornenia.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia